Yumut bebeğin ağlamasına izin verin diyenlere falan bakmayın siz vazgeçmekle en iyi kararı vermişsiniz anne ve çocuk arasındaki bağı en çok zedeleyen şey bu uyku eğitimi denen olay olabilir. Sadece yapabiliyorsanız gece beslenmesini azaltın daha düzgün olur uykusu. O kadar hızlı büyüyorlar ki benim kızımda kucağımda göğsümde uyurdu hep, yorulur söylenirdim. 2,5 yaşında bensiz uykuya dalıp sabaha kadar uyuyor özlüyorum o günleri zor ama geçecek annelik güdülerinize güvenin ❣️