fatmayigit_02 Çok geçmiş olsun benim yedi aylık oğlumda covid ateşi başlarda oldu şimdi ateşi yok ama öksürüğü var acaba hastaneye götürsem herhangi bir ilaç verirler mi siz hastaneye tekrar göturdunuz mu