Ceren_301121 Lilia ağlama yok ama sürekli kucakta ve halsizlik var birazcık bizdede biz 3 aşıyıda olduk
yektasmom Ceren_301121 ateş ölçersiniz varsa takip edin, çıksa bile problem değil endişelenmeyin ilaçla düşüyor hemen.