Merhaba hanımlar.oğlumun 3 yaşına girmesine 1 ay kaldı ama memeyi bırakmıyor. Nasıl bir yol izlemeliyim. O meme emilmezse çığlık çığlığa ağlıyor. Bizim aylarda olup da bu şekilde olan var mı? Artık bırakması lazım çok geç kaldı. İştahı da hiç yok yemek yeme sorunu var