Merhaba, Ablam korona sonucu pozitifti. Yeğenim hafif yüksek ateş ve nefes alma gucluğu şikayetiyle hastaneye götürdük ve Onunda korona oldugunu öğrendik. Yapılan tetkiklerde bronşiolit oldugu söylendi.satürasyon sevıyesi 95in altında cıktı bunun için gece boyu hava verildi ama 95in tam üstüne çıkmadı.90lardaydı hstaneye yatırılcak dendi fakat bir türlü damaryolu bulunamadı. Hastanede hangi personel denediysenç olmadı cocugun kolları mosmor oldu. Damaryolu acılamadıgından hastnede tedavisi olamayacağı söylendi eve gönderildik bi iki ilac verildi . Hala aynı düzelme görmüyoruz.. sabh tekrar cağırdılar gideceğiz ama cok panik yaptık . Bılgımızde yokk..damaryolu acılmazsa tedavi olunmuyor mu cocuk? hastalığı nasıl daha kolay atlatabılırz,yardım rica ederım