10 aylık bebeğim Nerdeyse iki buçuk haftadır kabız doktora gittim. Barsakları tembelmiş ilaç verdi. Fayda etmedi. Sürekli hoşaf sebze meyve yedirmeye çalışıyorum. Suyu çok az içiyor. Zorluyorum ama içmiyor. Dubalac şurup kullanıyorum. Daha önce olan çözüm bulan var mı? Yardım edin lütfen🙏🏼