Nrgz 25 gun once normal dogum yaptim ve az once yaklasik 10 cm kadar kordona benzettigim bir akiskan geldi tuvalette. Korktum basina boyle bir durum gelen var mi.
mehtapmirayuygun Nrgz başıma böyle birşey gelmedi ama ben doktorunu aramalısın ve muayene olmalısın geçmiş olsun şimdiden
Ahsen2019 Nrgz canım annemin başına gelmiş onunki de Doğumdan 1 hafta sonra düşmüş kordonu , düştükten sonra çok rahatlamış çünkü sancı yapıyormuş doktora gitmemiş ama sen git yine de için rahat eder.
Deletedmom378 Nrgz iceri de oyle bie sey kalmis olsa sizi Allah esirgesin coktan simdiye zehirlemisti doktora sorun derim
Nrgz Ahsen2019 gidecegim ama cok sacma degil mi. Kordonun bir ucu bebegin gobegine diger ucu plesentaya bagli sonucta. Kordona da cok benziyor ama bilemedim 😕
Xoxox Nrgz pıhtıdır canım o. Bendende geldi 1 hafta sonra. O gidince baya rahatliyosun iyi bişey icinde kalan kan gidiyo. Merak etme.