Nejlavrl 11 buçuk aylık bebeğim hala pişik hemde öyle böyle değil. Doktor bize şey demişti geçiş dönemlerinde şiddetli pişikleri olabilir. Yeni besin denemelerinde özellikle. Doğduğundan beri pişik çocuk. 7.ayda allerjiyi atlattık ama pişik geçmiyor egzama döküntü döküyor hep anlamadım gitti. Poposu daha yeni iyileşti mesela aşırı bi pişik olmuştu dokundurmadi kremlerini zor sürdüm hep yıkadım poposunu. Yeni yeni geçti ama bacakları sırtı hep egzama kıpkırmızı 🥺🥺 bide önceden 3 gün kuralı ile uygulayıp verdiğiniz besin sonradan dokunmaz yani. Ben sudokrem, hamazinc, ve mustelanin pişik kremlerini kullandım donumusumlu o şekilde geçti