Merve123m ateş için sadece ince giydirin eklem yerlini alnını silin düşürür belki, aşı için ağrı ateş olur dediler mi bizim de 3. Ay da doktor vuralım diyor ben çok kararsızım. Komşum Samsun’da profesör doktora gitti vurulsada olur vurulmasada o kadar illa vurulması gerekli değil tarzında konuşmuş