atahanbebek emzirme pozisyonunu değiştir, her iki memeyi de eş zamanlı ver mesela sağ ile başladıysan diğer emme de sol ile başla, göğsünü c tutuşu ile tut, ilk zamanlar fazla süt oluyor zaten bebek de emme refleksi tam anlamıyla değil ondan olabilir, sütünü sağ biraz bir de öyle dene, bir de her emme sonrası mutlaka gaz çıkar. Doymadığı için değil anne kokusuna ihtiyaç duydukları için, kendisini güvende hissetmek adına da emiyor, endişe etme arkadaşım 😊