5 aylık oğlum var çok yakın arkadaşımın da 4 ay büyük bir oğlu var çocuk bu ara baba demeyi öğrendiği için oğluma yaklaşıp baba bebe gibi sesler çıkartıyor ve oğlum resmen titreye titreye ağlıyor içim gidiyor sakinleştiriyorum çocuk tekrar konuşmaya başladığında yine aynı oluyor eşim yanında tut alışsın kaçırma diyor ama ben de ileride bu korku kötü birşey yaratır mı diye çok korkuyorum var mı başına böyle birşey gelen sizce nasıl yaklaşmalıyım?