Kızlar merhaba benim kızım 2 yaşında ve mamaya çok düşkün bıraktırmaya çalışıyorum tecrübeli olan anneler ne olur yardım edin bana giderek pahalandi da bu mamalar mamayı da değiştirmek de istemiyorum başından beri sma kullandik lütfen bana yardım edin 🤦 taktik verin nasıl biraktirabilirim şuan çünkü normal yemekler yemesi lazım iken sürekli küçük bebek gibi mama yemek istiyor ..