lgsya 12 aylık oğlum baba ve dede diyordu ılk önce dedeyi demeyi bıraktı simdide baba yı cok nadir baba diyor acaba normalmı bu sekilde olması ?
Angelll35 lgsya benim kızımda aynı şekilde 10 aylık 8 aylıktan beri dedi mama baba gibi kelimeler söylüyor ama ilk dede dedi mesela sonra onu unuttu baba dedi bir süre durmadan şimdi çok söylemiyor anne demeye çalışıyor bu aralar annem normal dedi çocuk unuturmuş sonra bir süre sonra hepsini hatırlayacak konuşmaya başlayacak dedi öyle olmasını umuyorum bende
buselidunya lgsya Bence normal, kızımın da ilk kelimesi baba oldu sonra bayağı bir süre baba kelimesini hiç söylemedi anne dede mama diyordu, Şimdi hepsini sildi, yine sadece baba diyor 😂 Bence bebeler de işine geldiği gibi eheheh
Deletedmom5284 Daha çok konuşun bebeğinizle, şarkı dinletin masal okuyun, televizyondan telefondan uzak tutun 🙏🏻❤️
lgsya Deletedmom5284 horon bile dinleyip horon tepıyoruz😄 kücük bir hoparlörümüz var ona sarkı baglatıyorum o elınde oluyor genelde bir sorun olurmu acaba ?