Streptekok Sezaryan doğum yapalı 2 ay oldu. Dr eşinle korunun,2 sene çocuk yapmayın, rahim kendini toparlasin dedi. 2 seneden önce olursa ne gibi sorun olabilir? O an sormak aklıma gelmedi niyeyse
lalbg Streptekok bazı doktorlara göre 1 yıl, bazılarına göre 2 yıl korunmak gerekir. Hamilelikte sıkıntı mı yaşadınız ondan mı öyle söyledi?
Gamzeli2206 Streptekok iki yıldan önce hamile kalanlarda Nadire’nde olsa dikiş patlaması yaşanıyor diye
ah_uzumlu_kekim Streptekok benim kuzenim tüp bebekle hamile kaldı sezeryan oldu hamillği baya sıkıntılı geçti kızı 11 aylık ve şimdi 3 aylık hamile gene normal hamile kaldı şuanlık hiç bi sorun yokmuş
Streptekok lalbg hayır yaşamadım çok şükür. O an sormak aklıma da gelmedi. Oldu ki kaldim ne olacak yanii:)))
gulsene1998 Streptekok yani sezaryen dikişleri yüzünden çok ağrı oluyormuş erken hamile kalınca sonuçta dikişli yerler tekrar genişlicek bencede beklemelisiniz en az 1buçuk 2 yıl bizim 1 yıl oldu inşallah 2-3olue göze alamam açıkcası
marscicegi Streptekok bisey olmazda tedbir iyidir, arkadaşım 15 ay sonra doğum yaptı doğuma brizz erken almak zorunda kaldı doktoru sezeryan dikişlerinde açılma riski var diye, riskli yani biraz
lalbg Streptekok 1 yıl beklemek en iyisi. Ama bebeği küçükken tekrar hamile kalan bir sürü insan var bi şey olmuyo fakat daha sağlıklı ve rahat hamilelik geçirmeniz için doktorlar en az 1 yıl beklemek gerektiğini söylüyo☺️
luppoyanak Streptekok 14 ay sonra normal doğum BİLe yaptırıyorlar benim doktorum da seneye tekrar görüşürüz inşallah dedi 😂😂
Zeliha27mira Streptekok Evet canm sezaryenden sonra hayır sadece riskli biraz dedi dikişlerde bi sorun yaşamadım bebeğim 8 aylık oldu bile 🙏🌹
Hazal8 Streptekok doğumdan 7 ay sonra hamile kaldım doğurdum hiç sorun yaşamadım banada 2 yıl yapmayın demişti sadece vitaminsizlikten dişlerimin çoğu çürüdü 😊
eymenzeynep Streptekok bende normal doğum yaptım ve doktorum 2 sene bebek düşünmeyin dedi. Sanırım rahim anca toparlanıyor
Nefeshiramm Zeliha27mira maşallah kız afedersin herkes diyo seneye bkunuzla oynayacaksınız 🤣 ikiz gibi olacaklar çok zor olcak diyorlar 🤣 bende diyorum ki sen mi gelip bokmuzu temizleyecen oynarsakta elalemin bku değil bizimki yle oynuyoz 🤣🤣🤣
minabebek Streptekok normalde 2 sene normal şartlardada ara verilmesi önerilir rahim bi toplansın yumurtalıklar adet düzeni oluşsun çünkü doğum yapıp 1 sene adet görmeyenler oluyor hormonların normale dönmesi vücudun hamileliği unutması ve her doğum belli miktarda kan sıvı boşalımı vitamin eksikliği demek bunların toparlanması gerek ee tabi ama olmuşlar ölmüşe çare yok geliyorsa beklenmekte olan hay hay 😄😄😄😄😄😄😀😀😀😀