Rodinannesi doktor yada hemsirenize danisin ama benim bildiğim oncesinde asla verilmemeli.Ates cikmasi durumunda verilmeli.Once verirseniz bebeginizin bagisikligini baskilamis olursanız.Atesi 37.5i gecmeye baslarsa 38e kadar takip edin.38 olunca da asla parol degil calpol surup 1 cay kasigi vericeksiniz.Bizde bu sabah yaptirdik Atesi 37.7ye kadar yukseldi.Ustundekileri biraz incelttim suan dustu.Yok yere bebeginize ilac verip kotuluk yapmayın.