gokcekocyigit07 Aycaxx çok önceden yaptım her ikisinden de asla memnun kalmadım bedeni yanlış geldi ve değişimde çok sorun yaşadım ama tabi her ürün aynı olacak değil de ben bir daha yapmadım 😏
Cansel43 Aycaxx evet güzel ben abiye getirmiştim hatta patırtı dan tozludan ablamla devamlı alıyoruz zaten
Aycaxx Cansel43 tozlu da daha uygun şeyler var bende bı kaç bişey sipariş vericem inşallah sıkıntı çıkmaz 😀😘