Gece emiyorsa en büyük çözüm emzirme sayısını azalt sonra bitirin bebeği 6 aylık olanlar varsa o aylarda gece uyanmıyorlarsa kesinlikle gece emzirmesini 6 7. Ayda bitirsin ben çok pişmanım kitaplarda da öyle diyor zaten zaman ilerledikçe daha çok düşüyor zorlaşıyor anne yıpranıyor sinirleniyor yoruluyor sonrada bunlara üzülüyoruz gece emzirmesine ihtiyaç yok artık büyüdükleri için benim bebeğim de kalkıyor emmek için ama azalttım inşallah bitireceğim de