Rabiasya21 salgın olduğu için 9. Ayda ek aşı uygulamasına geçilmişti ancak salgın kontrol altına alındığı için bakanlık tarafından kaldırıldı. Ama elinde aşı bulunan sağlık ocakları yapmaya devam ediyor. Stokları tüketiyorlar. Kızamık aşısı sonrası 1 hafta kadar ateş ve vücutta döküntü olması normal.