Khbuse canım çok geçmiş olsun bebeğin büyük ihtimal süt vs alerjisi var çoçuk doktorun gidin alerji bölümüne yönlendirsin test yaptırın ne kullanırsan kullan geçmez tekrarlar kortizonlu krem verirler geçer tekrar eder onuda kullanmak çok iyi değil sana tavsyem test yaptır çok geçmiş olsun ay kıyamam nasıl kaşınıyordur ben aylarca çektim bizimde süt alerjimiz vardı