emys2939 kızlar sürekli ağlıyor öğlen 5 den beri 3 aylık her yolu denedim doydugundan eminim balkona cıkarıyorum susuyor uyuyor 20 dk ayagımdan indirdigim an uyanıyor ağlıyor delirmek üzereyim sürekli ağlıyor yarın doktora götüreceğim
Ayseege6156 emys2939 biyeri ağrıyordur yavrumun yada yoğun gaz sancısı olabilir 😓 sabırlı olmalısın o senin gerginliğinide hissedip huzursuz olur ağlar önce kendini sakinleştir canım
Prensesannesiii26 emys2939 Aptamil gaz kabızlık yapar sorunu bu olabilir egerki kolik değilse gaz masajları yapın ılık duş aldırın tercih size kalmış ama varsa soğuk sıkım zeytinyağı verin bir çay kaşığı karnına masaj yapın ılık havlu koyun fön makinesi sesi açın belki rahatlar onunla
Cigdem26_ emys2939 aptamil cok gaz ve kabız yapıyo tabi her bebekte bir olmuyo ama ben kızıma ilk 1 ay kullandım yavrum mahvoldu gazdan kakasını da yapamıyodu asla emerken her gün yapıyordu sonra mamaya gecince yapmamaya basladı bebelac nutricare öneririm
Simge34 emys2939 Ben de aptamil kullanıyordum çok gaz yaptı bebeğimde. Sizin bebeğinize de yapmış olabilir. Gazını çıkarmaya çalışın belki rahatlar