Adakus1 Edactnn hiç bı zaman başlanmamali. Yarım kundak yapın. Ama asla tam ve sıkı bı kundak yapmayın. Çok zararlı. Kolları kundaklayib sadece çok gerekli görüyorsanız. Ben kızıma hiç kundak yapmadım eline eldiven bile geçirmedim.
minikprensesimmm Edactnn En rahatı uyku tulumu az hareketlenmeye başladığında daha iyi oluyor. Gece sürekli üzerini açıyor kundak vs.de
tazeannee_ Edactnn yok canım daha uyku tulumu almadım 2 ay sonra falan almayı düşünüyorum üstüne ince kundak örtüyorum evim baya sıcak olduğu icin
tazeannee_ Edactnn evet canım kollar serbest ilerde kundağı bırakması da zor oluyormus iyi ki alıştırmamışım
tazeannee_ Edactnn bizimki uyanmıyor alıştı baştan beri sarmayınca 😂 sarınca hırçınlaşıyor uyumuyor o eller serbest olacak bide ben desteksiz uyutuyorum geceleri şükür ama gündüzleri sallıyorum😂
bisenakillisinzaten Edactnn 6 aylık olacak hala kundakla yatıyor bazende istemiyor kundak yapmamı. Sanırım bir süre sonra hiç istemeyecek. Ama ben uyuduktan sonra yine kundaklıyorum çünkü üstünü açıyor.
333 Edactnn ben hiç yapmadım ilk ay sadece battaniyesine kollarını sarar gibi yapardım o da uykuda çıkarırdı sizinde büyümüş yapmayın artık