tazeannee_ Mrvgkmn atak haftası olabilir canım ayakta gezdir elini karnına koy rahatlar belki nazar ayeti falan dinlet oku kendin
tazeannee_ Mrvgkmn acı elma yağı vardı bende ayaklarına karnına masaj yapıyorum rahatlıyor zeytinyağı veya bebe yağıyla ovalarsan çok iyi gelir canım
T-24 Mrvgkmn valla bu diyeceğim saçma gelebilir ama faydası oluyodu babası yanında değilse eğee onu istiyo olabilir babanın bi kıyafetini yanına koyun kokusunu alır huzurlu hisseder belki🤦🏻♀️
Mrvgkmn tazeannee_ evet kuzucum ama biraz yoruldum ya ayakta gezdirmeye dermanım kalmadı yoksa hep ayakta gezdiriyorum
tazeannee_ Mrvgkmn ah anneliiikkk🤭 az önce ağladım sinirden babasına verdim eşimin dizine yattım 😂 bazen insan yoruluyor gerçekten
T-24 Mrvgkmn inanırım bizimki 34 aylık babasına bakışı gülüşü farklı bana farklı bi deneyin isterseniz
Mucizem11 Mrvgkmn Ağlarken ayaklarını sertlestiriyormu biz gazı yok zannediyoruz ama bende aynı sekilde doktora gitmiştim karnında fokurdama var demişti
Mrvgkmn tazeannee_ yeminle ben ahssjahahhjh bebeğim 2 dakika uyudu gittim hemen eşimin bacağına yattım