Hazal8 tospikmomm bize TV denildi sebep olarak ve yaşıtlarına göre gelişim geriliği vardı şükür şuan fazlasıyla üstüne durduk düzeldi
tospikmomm Hazal8 benim oğlum da iki yaşında komut iyi alıyor şunu birine ver şunu dolaba koy falan dersem hemen anlayıp yapıyor, ama konuşması çok yok ikili cümleler kuruyor sadece