Arsima19 Kızım da aynı durumu meme de yaşıyoruz boğuluyor yutkunmıyor sonra da boğazına kaçıyor.ayi büyüdükçe emmesi de düzelirmiş
Ezmag Arsima19 aynısını yapıyor biberonda bizimkiside nefes almadan beklıyor dürtüyorum bianda bsfr hızlı almaya başlıyor
Kizannesi92 Ezmag aynı sorundan bebeğim emmeyi bıraktı ama biz birkaç kez bayıldik emerken biberonu avent in yenidoğan biberonu mu alın akışı çok yavaş biz avent de lansinoh da aldık lansinoh da bizim hâlâ kalıyor aventi kullanıyoruz
Kizannesi92 Aleynaarslann Ay bende bir denim 😍 biz genzine kaçtığı için bebeğim emmeyi reddediyor artık biberon da da nadir de olsa hâlâ kaçıyor genzine
Kizannesi92 Aleynaarslann Bizim geçti sayılır memede büyük sıkıntıydi emmeyi bıraktı yavrum zaten ama biberonu da deneme k istiyorum sağolun
Angelll35 Ezmag benimde doğduğu günden beri vardı reflüsü varmış tedavi oldu reflüden dolayı bence bi doktora sorun ben evde kimse yokken emziremiyordum kaç kere çok kötü şekilde tıkandı nefessiz kaldı reflü ilaçlarına başlayınca düzeldi
Ezmag Baakpnr- şuan e bebekte indirim var canım ben büyük olanı 90 tlye aldım bilgin olsun yavaş akışlı