Şimdiye kadar hiç önemsemedim ama bu akşam henüz 3 aylık bebeği olan uzaktan bir akrabamın 4. evre kanser olduğunu öğrenince içime kurt düştü. Bebeğim 9 ay 15 günlük ve ilk aylarında yaşadığım mastit problemlerinden sonra sol göğüste ağrısız nohuttan az büyük bir beze var. Dünden beri sağ göğsümde de sebepsiz bir ağrı var. Sorum şu 30 yaş altı olduğum için önce genel cerrahiye gidip oranın yazdığı sevk ile mi aile sağlığı merkezine gitmeliyim yoksa direkt gitsem monografi çekerler mi? Bilgisi olan paylaşırsa çok sevinirim..