Ozlemcaglar_06 Bebeğim 9 aylık dururken bir anda ağlama krizine giriyor gazını da kontrol ediyorum bişeyi olmuyor ama içli içli ağlıyor yaşayan var mı bu durumu ?
Ozlemcaglar_06 Sunaakkus dişle alakalı bi durum göremedim patlama şişme yok daha önce de 2 tane diş çıkardı maşallah ne ateş ne mızmızlanma yaşamadık yani bilmiyorum bakınca dışardan bişeyi yok