Snowglobe aa çok ilginç geçmiş olsun size de 🥺 valla ne yalan söyleyeyim oğlan hastalanınca çok şaşırdım çünkü 2,5 yıldır bir kere hapşurmuşluğu yok dedik herhalde üşüttük sonunda çocuğu ama doktor da hiç covid olabilir demedi. Ben de konduramadım hala konduramıyorum çünkü bende hiçbir şey yok bir kaç kere oğlumla uyudum sürekli koklaşma halindeyiz eşimle de dipdibeyiz.