Kızlar merhaba kızım şimdiye kadar odasında yüksek beşikte yatıyordu ama artık sığmıyor büyük yatağa geçirmek istiyorum yatak montesorri inmesi çıkması kolay bide ayrı yatıyor ya ödüm kopuyor acaba biz uyurken dolanır mı etrafta diye ne yapmak lazım varmı böyle ayrı yatıran