1 ay 2 günlük bebişim gündüz kundak yapmıyorum çoğunlukla gece yapıyorum çünkü bebeğim gazlı ve kasılıyor kıyamıyorum o yüzden son birkaç gecedir kundak yapıyorum ağlıyor memeyi tutmuyor kundagini açıyorum susuyor bende sariyorum sadece kafama takılıyor abilerini hep sarmistim ama gaz problemi bu kadar olmamıştı çok zorluyor bizi gaz problemi