Busra1 Kızlar 5 aylık olduk kaşık maması vermeyi düşünüyorum. Veren var mı. Herobabynin 5 ay kaşık mamasından aldım. Birde pirinç ununa süt katıyormusunuz? Nasıl yapıyorsunuz ?
Serrase Busra1 ben ek gıdaya geçerken vermeye başlamıştım su ile yada formül sütle hazırladim formül sütle olanı çok sevmedi
Mujdekt27 Busra1 biberonda vermeyi düşünüyosan tabiki bir iki ölcek yaptığın mamaya baglı devam sütü koymalısın ama kaşıkla vericeksen gerek yok kaynamış ılık su yetecektir
HafiZeynep Hipp elmalı pirinçli kullandım suyla yapılıyor .içinde süt şekeri içermemesi ne dikkat edin aldığınız mamanin
Serrase Ayse42mert önce akşamları verdim bir iki ölçü hazırlıyordum az yiyordu çünkü. sonrasında içine meyve ezip yediriyordum. bir paket daha yeni bitecek öyle çok sık vermedim şimdi 7 aylık 5.5 da başlamıştım ara ara ek gıda devam ettik hep mama vermedim sadece ek gıdaya geçişte..
Yildizpehlivan Ben suyla yapıyorum. Üç gün önce doktora gittim verebilirsin dedi sadece uyurken veriyorum öğlen yemeği içinde patates ve havuç haşlıyorum ve irmik koyuyorum doyurucu olsun diye. Pek sevmiyor ama yavaştan başladık