Divayorgun
Eşiniz çok haklı çünkü 99 depreminde sokaklarda insanlar hep külot, atlet, sütyen, bahsedilen türde gecelikle kalmışlardı. Benim de üstümde askılı atlet şort takım vardı. Herkes sokağa mecburen öyle atmıştı kendisini.
Ben de o gün bugün yatarken hep derli toplu bir pijamayla yatarım, başucumdan da sabahlığımı ihmal etmem. Ne olur ne olmaz🤷♀️