Yuh Mrsbayan 4-5 iyiymiş beni rahat bi 30 tane vardır heralde aldım cicişleri bi hevesle giydin mi diye sorsan yok ama giyeceğim günleri iple çekiyorum😂😅
Divayorgun Mrsbayan eşim deprem olur dışarı öyle kaçarız korkusuyla öyle yatmama razı gelmiyor🥲 kendi keyfi isteyince giysene der yoksa aklıma gelmiyor
hilaliii Divayorgun eşiniz aynı benim kafadanmış bende deprem.olur diye korkuma giyemiyorum ama dolaptada bekletmiyorum tabi whshwjbsbss
lalbg Mrsbayan Bu soğukta ve üstelik doğalgaz fiyatları uçmuşken gecelikle yatan varsa kendisini tebrik ediyorum😂 ben yazın yatarım ama kışın bi asker parkası eksik üzerimde😂
Nejlavrl lalbg tüm kışı sortla bitirmk uzereyim sortsuz asla baska bisi giydiğimde batiyor gibi alışmışım sanirim hafifligine evimiz sicak hamam isletiyoruz sanki esim oglumuz küçük diye aciyorda aciyor ona ragmen 400 tl ödedik
HonKiPonKiDoNiNo Mrsbayan Beeeeeen ! Hemde yaz&kış saten pijamalar, gecelikler giyerdim evlenmeden önce 😊 Evlenince soğudum 🙈
Danerys Yazın terletiyor kışın üşütüyor. Hışır hışır. Rahat edemiyorum onlarla uyurken hiç giymem daha iyi. Yazın giymiyorum zaten pek bir şey
Zynparas momma benn polar pijamaninn gözünü seveyim o neymis saten giyiyosun bi yataga giriyom her döndükçe yukari cikiyor elbise türünü giyiyorsun kazak gibi oluyor biz bihter gibi 5 dkka düz yatip kalkmiyozki allah allah 😁😁😁😁