Neyse ki doğumdan sonra orta cıkmıs ben gebeyken ataklar yasadım son atakta bebeğimle bırlıkte safrayı da dogurdum 🤣bebegımı sezeryanla dogurduktan sonra kadın dogumcu dikiş atarken genel cerrah ta kesti aynı anda . Demem o ki narkozdan bır ıkı saat sonra emzırdım yanı sütüm hemen gelmişti doktor sıkıntı olmaz dedı