Arkadaşlar bugün bebeğimi banyo yaptırrken bi anda ağlamaya başladı ama normal bi ağlama değil yaklaşık bir saat susmadı ne meme ne emzik hiç birini almadı en sonunda yorgunluktan uyudu banyoda yanlış birsey mi yaptım yoksa bu olabilir bir durum mu yaşayan var mı lütfen bilgilendirir misiniz