Gamzeblg Arkadaşlar almanyada bebeklerın diş cıkarma zamanı kullanılıyormus bıkac arkadasımda almıs cok memnunlar oğlumda diş döneminde kullanan varmı?
Mirelkusveannesi Gamzeblg azı dişleri perişan etmişti ikimizi de. 4 tane birden çıkıyordu. İkisini osanitten önce ikisini sonra çıkardı sonrakilerde nefes aldık resmen. Bana kuzenim gönderdi almanyadan ama trendyolda vardı evet
Minikcivcivimxx Ben kullanıyorum kızım 6 ay 10günlük alt 2 dişi çıktı osaniti verdiğim an sakinleşip uykuya dalabiliyor 🙏🏻