Aleynaa1 bende hep tektim canim aksama kadar agladigimi bilirim susturamadigim icin , sonra dedim bosuna stres yapmisim ben stres yaptikca bebegimi daha cok bunaltmisim. Biraz rahat olmak gerekiyor, nasil olsa bu zamanlar gececek diyip bosvermek. Ilk 3 4 ay boyle zorluyorlar , sonra sana bagli , sebeklikler yapan , uyudugunda bile özledigin bir hal aliyor .