Kızlar merhaba yine ben yine kuruntularım🌺 dün kan testi verdim gebelik için 1,20 çıktı. 5 6 aydır adet olmuyordum(uc aylık igneden dolayı) bugun pembe kanamam var sanki adet olmaya calisiyormusum gibi. Ama her wc girişimde sildiğimde geliyor. Kuruntu mu yapıyorum önce silik çizgi sonra da bu kanama… Yerleşme kanaması mı diye düşünmedim degil. Yerleşme kanaması bi kere mi gelir? Tekrar kan veremem eşim bu sefer sen delirdin mi negatif çıktı der cünkü cok eziyet çekiyorum kan verirken damarlarımı bulamıyorlar yarım saat en sonda bayılıyorum.. Napmaliyim sizce bu durum nedir?