Adiyokkitabin 3 yastıkla yatardım hep ve hala oyle ayrilamiyorum. Sol tarafa yatiyorum hala😑 Ve asla sirt ustu yatamiyorum nefesim kesiliyor sanki. Bidee igne yeri aşırı aciyor
Snowglobe Adiyokkitabin Fast food a aşık Bi insandım. Hamilelikte arada Bi yiyordum mecbur. Öyle de kaldı sonra artık aklıma bile gelmiyo.
Sadiye_nur21 Adiyokkitabin bende öyleydim sanki yediklerim ağzıma geliyor gibi nefesim kesiliyordu yan daha rahat yatardım sol tarafa şimdi 5 aylık olduk geçer gider o günlerde 😊🙏🏻🥰
Deletedmom636262 Adiyokkitabin kocamı yastık olarak kullanıyordum hala öyle o bacak o adamın üzerinde olacak 🥴 kocam bıhtıııııı
Adiyokkitabin Deletedmom636262 tekmelerini mutlaka hissetmistir o zamn. Talha oynadikca esim efendim diyodu😀
Kadifemsii Adiyokkitabin aynen o yüzden içiyordum genelde akşamları başlıyordu benim mide yanmalarım bazende bütün gün 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
dnygvrkci_ Dışarı çıkmadan tuvalete gitmek hep korkardım hamileyken dısarda naparim diye malum pandemi halada hazırlan dedimi eşim dur önce tuvalete gideyim derim😂
EsraArslan4525 Adiyokkitabin yurume bozuklulugu oldu dogumdan sonrada paytak paytak yürüyordum ama çok şükür duzelttim😀
Biricik_11 Adiyokkitabin Sol tarafta yatıyordum Ve artık hep öyle sol tarafıma yatmadan uyuyamıyorum😁
lalbg Adiyokkitabin Gece uykum benden koşarak uzaklaştı. Hamileyken kızım gece hareket etmeye başlıyodu. Doğumdan sonra zaten uyku diye bi şey kalmadı kızım sayesinde. Şimdi de kızım uyusa bile ben uyuyamıyorum☺️ Bir de hala yumurtadan haz etmiyorum☺️