Merhaba kızlar 10. Aya girene kadar bir kez bile sallamadigim, benden çok uyuyan, asla sesimi yükseltmediğim, kendi kendine oynayan minik kızım gitti yerine resmen başka bebek geldi inanılır gibi değil cidden 1 günde değişti kızım kucagimdan inmiyo benden başkasına asla ama asla gitmiyo kendisi uyumuyo sallasam yine uyumuyo o kadar çok ağlıyor ki onun çığlık sesine migrenim tutuyo sürekli artık gücüm kalmadı resmen ne oyuncaklarıyla oynuyo ne duruyo ne uyuyo bu atak 35 günden oluşuyormuş bizim 30 günümüz kaldı ama benim hiç gücüm kalmadı resmen piskolojim bozuldu kapıya kadar emekliyo dışarı gitmek istiyo gitmezsek çığlık atarak ağlıyo disi de hafiften belli etti kendini atak ve dış üst üste geldi napcam ben bu geçecek mi düzelir mi 1 tane dişi çıkınca normal e döner mi yazacak aşırı çok şey var ama uzatmak istemiyorum bizim gibi olanlar var mı varsa ne yapıyosunuz gün içinde 😭