Ozlem_Karan Bebeğime birşey olacak diye çok korkuyorum nasıl beslemeliyim nasıl vakit geçirmeliyim bilmiyorum bu illet hastalıktan bebeğimi nasıl koruyabilirim
Lidya-t Öyle bir korku olması normal ama abartmaya gerek yok çünkü bebekler daha hafif atlatıyor.Hatta ben pozitif olduğunda sevinmiştim beraber atlatacağız korkuyla yaşamaktansa olup geçirsin diye .Bir şekilde bulaşıyor kaçış yok
Ozlem_Karan Lidya-t bebeğimin geçmiş döneminde ağır gripler geçirdi ateşi çok yükselir ve düşüremeyiz diye korkuyorum şu anda burun akıntısı ve huysuzluk var sadece ve sürekli uyumak istiyor iştahı da kesildi ne yapıcam bilmiyorum