Kuzeyimm- her annenin sütü kendi bebeğine yararlı diye duymuştum ben üzülmeyin Yani emmediği için değildir hasta olması bence.Benim bebeğim 1 ay anca emdi o da az o zaman sürekli hasta olması lazım doğru düzgün anne sütü almadı.Ama çok şükür 2-3 kere anca hasta olmuştur.Bünyeyle alakalı o.Eşim 4 yaşına kadar emmiş ama sürekli hasta olur 😅