Kızlar bebeğim 11 aylık ona bi kutu yaptım içine plastik şişe kapakları atıyoruz oyun olsun diye büyük şişe kapakları ama küçükler değil yani ağzına sokamaz asla diye düşündük bugün arkası dönüktü bi böğürme kusma sesini duydum baktım kusmuş ağzına gırtlağına kadar sokmuş allah korusun daha küçük olsa yutacaktı yutamamış ama baya aşağı sokmuş belli kustu saniyelik hemen farkettim aldım iyice kusturdum zaten çıkardım hemen elimle mavi kapağı olmaz olmaz demeyin bebekler çok hızlı ve asla yapmaz dediğimiz herşeyi yapıyor tabi elim ayağım boşaldı ya yutsa ya tıkansa şu saat oldu hala aklımda allah koruyor bebeklerimizi ama ben artık 1000 kat daha kollayacağım zaten küçük hiçbirşeyi yok evde ortada oyuncaklar hep büyük evi bile her allahım günü kaç kere süpürüyorum ortada toz bile olmasın ağzına götürür emekliyor diye ama kendi kendimi yedim neden verdim eline diye hala çok korkuyorum geçti çok şükür Allahıma ama bebekler herşeyi ağza götürüyor ya yine olursa ben yanında olmazsam diye çok korkuyorum Allahım korusun hepsini😓😓