Baltopu Sedauysal canım kötü birşey yazmıyor ki,kaliektazi dediği şey biraz genişleme taş yok kitle yok işlevleri yerinde neyi dert ettin
Sedauysal Baltopu ya bize acil olarak gitmemiz gerektigi söylendi. Yani geçmeyen idrar yolu enfeksiyonu var bide doğuştan bir hastalığı var tabi o net tanı konulmadi bir haftadır uyku girmiyor gözüme
ozlemikka Sedauysal cok anlamam ama distanseymis, idrarini yapamiyor mu. Bir de genişleme varmış. Ama doktor degilim sadece tip terimlerinden anladigim kadariyla.
YaseminBS Keşke anlasam :( Anladığım kadarıyla böbrekte İdrar toplayıcı kanalların kısmi bir alanında genişleme var ama taş vb. Bir probleme yol açmamış çok şükür 🤲🏻
Vera1810 Post üste kalsın Allah acil şifalar versin inşallah birsey çıkmaz ben anlamıyorum terimlerden
Linosh Sedauysal böbrekte genişleme olduğunu anladim canim ben doktora göstermeden evham yapmayın iyi sonuç olsun allah şifa versin kardeş
Rikaa Sedauysal enfeksiyon var diye anladim, hafif bir genisleme olmus takip ederler. Diger hersey temiz
Adelaslan Sedauysal Seda hanım merhaba Buğraaslan1 postuma yorum yapmışsınız benim diğer hesabım dı nörojen mesane ile ilgili tak konusu .. Biz 9 aydır tak yapıyoruz 4 saatte bir öyle idrar boşaltıyorum