ilknur016 Merhaba arkadaşlar, Bugün ikinci ay aşılarımızı olduk, çok şükür ateş yapmadı. Ama akşam üzerine doğru öksürmeye başladı bebeğim ve sesi çatallandı.. Böyle bir yan etkiyle karşılaşan oldu mu acaba?