__280412df Erva13 sevin sevin ikiz annesi olmak zor ve meşakkatli olsada çok güzel birşey emin ol ikiz annesi olmak ayrıcalıktır 🤗
omerinannesi Erva13 benim de 14 aylik oğlum var yeni doğum yaptim ikizlere küvezdeler evde olmadiklari için nası oluyor bilmiyorum şuanlik
kubra01 Ayy tebrik ederim benimde oğlum 17 aylıkken ikizlere hamileydim. Şimdi ikizler 9 aylık oldu bile çok çabuk geçiyor zaman :)) birlikte oynuyorlar evet yorucu ama çok güzel ..
Erva13 kubra01 yaa öyle mii sağlıkla büyüsünler inşallah. Nasıldı 9 ayınız kendiniz mi baktınız yoksa aileler destekli mi acaba
kubra01 Erva13 ailem burda değil eşimin ailesi de değil. Tek baktım evde olduğu zamanlar eşim destek oldu :)