Merhaba kızlar bebeğim benimle vakit geçirirken babası işten gelene kadar çoook mızmız,memnuniyetsiz hep ağlar ne istediği belli olmaz her dk sı ıhlamakla geçer,ama babası işten geldiğinde ona böyle bana yaptığı gibi sıkıntı yaratmıyor sebebi ne olabilir babası fazladan ilgi gösteriyor gibi düşünebilirsiniz ama öyle değil ben bir tık daha fazla ilgi gösteriyorum babasına göre, ama bu durum canımı sıkmaya başladı bana neden böyle yapıyor gün içinde çok zorluyor 😔