Kızlar sizce 2 yaş sendromu na erken mi girdik bebişim aşırı hareketli dişler den dolayı ısırmaya çalışıyor sinirlilik hali de mevcut evin içini dağıtıyor sürekli kap kaçak evin ortasına geliyor kitap okumaya çalışıyorum 5 dk zor turuyorum başında yemek düzeni desen sabah kahvaltısında 1 yumurta yer genelde peynir falan yemiyor ,öğlen 1 kase çorba çeşitlerinden akşam et yada balık sebze türlerinden 1 kase 1 kase de meyve ayrıca emziriyorum çok az mı