Kızım 19 aylık bu zamana kadar banyoyu hep severdi. Ama şu son 2 banyodur çok ağlıyor geçen gün yaptırırken çok ağladı. Bugün de tam yaptıracakken o kadar çok ağlayıp itiraz etti ki banyo yaptırmadan geri üstünü giydirdim. Acaba geçici bir durum mu aynısını yaşayan var mı