Kızlar birşey sormak istiyorum..kızım 19 aylık 10 gün oldu yürümeye başlayalı..ama tam toparlayamiyor düşüyor falan..bir ayağını dışa basıyor gibi sonra bir bakıyorum yok basmıyor..dün babaannesi de dedi dışa mı basıyor diye sonra yok ya bana öyle geldi herhalde dedi..teyzeside bugün bir ayağını zor mu çekiyor dedi sonra yok ya düzeltmiş sanki dedi ..başlarda böyle olması normal mi endiselenmelimiyim..