Yadeee Hanımlar iyi akşamlar 25 aylık bir kızım var 18 aylıkken bezi tamamen bıraktık çok şükür ama kızım bugün 2 kere kaka sını altına yaptı bu zamana kadar hiç böyle bişey yaşamamıştık aranızda buna benzer durum yaşayan böyle bişeyle karşılaşan var mı 😏
Yadeee Satgiray bebeğim zaten tuvaletini yapacak ken altında bez olsa dahi çömelir o şekil yapardı çişinide kakasınıda bez takarken de istemezdi baya ağlardı bende bezi tamamen ortadan kaldırdım ve lazımlık kullanmaya başladım tabi kaçırmalar vs oldu ama 1 ay içinde tamamen unuttuk